wtorek, 16 września 2014

przepis na pyszne kulki power energy

KULKU POWER ENERGY
 przepis by The Best Trainer Patryk Szydziak
wykonanie kuleczek bardzo piękne, staranne by me :D

SMACZNEGO KOCHANI! :)

Zapraszam na FANPAGE !!! 
Buziaki! 



czwartek, 11 września 2014

nie trać więcej czasu, bo życie jest krótkie...

Czasami wydaje nam się, że mieszka w nas dwóch różnych ludzi. Jeden, który wszystko doskonale czyni i tego człowieka prezentujemy światu. Jest też i ten drugi, którego się wstydzimy, i tego ukrywamy. W każdym człowieku istnieje coś takiego jak wewnętrzny dysonans i niespójność. Każdy chciałby być dobry, a jedynie dokonuje czynów, których sam często nie rozumie. Dlaczego tak jest? Dlatego, że człowiek nie jest Bogiem, nie jest też aniołem, ani jakąś nadistotą, a jedynie małym pielgrzymem w długiej, dalekiej drodze swojego życia. Własne słabości czynią go wyrozumiałym i łagodnym w stosunku do innych. Ktoś, kto jest bezkrytyczny wobec samego siebie, będzie twardy i niezdolny wczuć się w innych. Nie będzie umiał nikogo pocieszyć, dodać odwagi i wybaczyć. Szczęście i przyjaźń tkwią tam, gdzie ludzie są wrażliwi, łagodni i delikatni w słowach. 
Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym. Dni przemijają szybko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpisujemy marzenia, a jakaś niewidzialna ręka nam je przekreśla. Nie mamy wtedy żadnego wyboru. Jeżeli nie jesteśmy szczęśliwi dziś, jak potrafimy być nimi jutro? Wykorzystuj ten dzień dzisiejszy. Obiema rękoma obejmij go. Przyjmij ochoczo, co niesie ze sobą: światło, powietrze i życie, jego uśmiech, płaszcz i cały cud tego dnia. Wyjdź mu naprzeciw. 
Pomyśl o życiu jak o ołówku, coraz bardziej tępym, którym w końcu nie można już nic narysować. Wtedy nadchodzi śmierć i jeżeli masz szczęście, zyskujesz tyle czasu, zanim stanie się najgorsze, by jeszcze przemyśleć wiele rzeczy i poukładać je na własnych miejscach. Zupełnie tak jakbyś ostrzył ołówek, by go ponownie użyć. 
Dokładnie tu i teraz jesteś szczęśliwy, ale o tym nie wiesz, ponieważ Twoje fałszywe zapatrywania, Twój zniekształcony obraz rzeczywistości zamknęły Cię w pułapce lęków, niepokojów, przywiązań, konfliktów, poczucia winy; wreszcie w całej gamie ról, które odgrywasz, ponieważ tak zostałeś zaprogramowany. Gdybyś potrafił spojrzeć dalej niż sięga to wszystko, zrozumiałbyś, że jesteś szczęśliwy, tylko o tym nie wiesz.
W życiu nie ma takiej chwili, abyśmy nie mieli wszystkiego, co potrzebne, aby czuć się szczęśliwymi. Pomyśl o tym przez minutę... Jeśli jesteś nieszczęśliwy, to dlatego, że cały czas myślisz raczej o tym, czego nie masz, zamiast koncentrować się na tym, co masz w danej chwili. 


OUTFIT 
weselny. Niedługo pojawią się w fotki z samej imprezy od fotografa, oraz misz-masz z mojego ajfonka :)
Przy okazji chciałabym serdecznie podziękować Parze Młodej za przewspaniałe przyjęcie, życzę Wam kochani wszystkiego co tylko najlepsze, kochajcie się do końca swoich dni, wierzę w Was! 

 FANPAGE 


piątek, 5 września 2014

powiem Ci coś w sekrecie... jesteś na celowniku życiowych zazdrośników

Ktoś po raz kolejny rzuca Ci kłodę prosto pod nogi, a Ty popadasz w stan załamania nerwowego i tygodniowej depresji (a może i nawet miesięcznej?). Próbujesz ułożyć sobie w głowie plan działania tamtej osoby, szukasz celu i wytłumaczenia dlaczego ktoś, kto sprawia, że najpierw Twoje życie jest pogodniejsze, nagle w niespodziewanej sytuacji, wtedy kiedy myślisz "tak, mam osobę, na której mogę polegać i potrzebuję jej pomocy" chamsko wyciąga pistolet i celuję w każdą niezbędną część Twojego ciała. Jak to nazwiesz? Wytłumaczysz zachowanie Twojego "przyjaciela"? A może po prostu masz nieskazitelne serduszko Matki Teresy? Potrafisz wyciągnąć z tego wnioski i iść dalej? Czy może stanęłaś nagle w miejscu bo ktoś inny czyhał i zacierał ręce, żeby doprowadzić Cię do takiego właśnie stanu? Pora zdać sobie sprawę z tego, jak bardzo innym ludziom zależy na naszym nieszczęściu. Zadziwiające jak wiele są w stanie zrobić i poświęcić, żeby móc komuś innemu uprzykrzyć życie.  "Ludzie, którzy Cię nienawidzą, tak naprawdę są zazdrośni o to, że jesteś odzwierciedleniem kogoś, kim oni zawsze chcieli być." Jedyne czego zazdroszczę to talentu aktorskiego, który pozwala przeobrażać się w postacie, którymi grają swoje jak ważne role. Wszystko rodzi się z tego, że Tobie coś w życiu wychodzi, masz swoje cele i do nich dążysz, a ktoś inny przygląda się z boku, przeradza się w chodzący potwór zazdrości i lgnie do Ciebie zapewniając, że jest właśnie tą osobą, której możesz powierzyć swoje zaufanie. Zapominasz się, że ta osoba może być właśnie tą, której zależy na Twoim nieszczęściu. Bo przecież dlaczego mielibyśmy nie zaufać i nie wierzyć w te na pozór piękne słówka, dzięki którym sami siebie podbudowujemy i mamy poczucie, że nie jesteśmy sami. Jeśli my innym nie zazdrościmy czegoś, to nie znaczy, że ktoś inny nam nie zazdrości. Nie zazdrościmy, bo mamy swoje życie, swoje plany, swoje cele, swoje marzenia, a przede wszystkim mamy siłę i samozaparcie, żeby móc się realizować. Nikt za nas życia nie przeżyje, nikt nie pójdzie za nas po drodze wysypanej gruzem po nasze marzenie i nie przyniesie go schowanego w pudełeczku i po prostu podaruje. Nie chcę przez ten post nauczyć Was egoizmu, a raczej chce przekonać, że samorealizacja jest odpowiednią drogą, tą łatwiejszą, na której spotka nas mniej rozczarowań (bądź wcale) ze strony naszych jak "oddanych przyjaciół". Pomimo rzucanych kłód pod nogi nie należy się poddawać i wycofywać. Marzenia i cele urozmaicają nasze życie, sprawiają, że nasze istnienie jest czegoś warte. Wyćwicz swój umysł, żeby nie cofał się wspomnieniami wstecz i był skupiony na obranym sobie celu. Każda porażka to kolejne zwycięstwo, dopóki się nie poddajesz, które tylko umacnia i uodparnia. Niekiedy musimy się na chwilę zatrzymać, żeby wziąć łyk wody, jeden głęboki oddech, żeby móc biec do przodu jeszcze szybciej.
Never give up, fight till the end! :)

POLUB na fejsie


poniedziałek, 1 września 2014

sheinside wishlist prezentuje Wam...

Zakupy w sieciówkach to jest to, co my kobiety kochamy. Każda z nas ma swój ulubiony sklep w sieci, dla którego poświęca masę wolnego czasu, żeby przejrzeć nowości, które cieszą nasze oko, a później kradną (nie)wielką sumkę z konta bankowego :) Tym razem przygotowałam dla Was moją wishliste sklepu Sheinside, który uwielbiam, kocham, ubóstwiam och i ach. Zawsze znajdę tam stertę rzeczy, w których się zakochuję, a jeśli chodzi o ceny... nie odstraszają, dlatego gorąco polecam! 
Wracając do mojej wishlisty... lato się z nami pożegnało, a jesień wita i pokazuje jaka potrafi być nieprzyjemna. Zaczynamy ubierać się na cebulkę, zakładamy kolorowe szale na szyję co by nam nie wiało, a na ramiona zarzucamy płaszcze, płaszczyki i kurteczki. 
Jestem wielką fanką wszelkich okryć wierzchnich, które potrafią "zrobić" całą stylizację, a przede wszystkim chronią nas przed nieprzyjemnym, jesiennym wiatrzyskiem. 

POLUB na fejsie i bądź na bieżąco :)

piątek, 29 sierpnia 2014

o tym, jak łatwo się poddać

"Będzie dobrze. Nie martw się. Wszystko się ułoży." Często jest to do nas kierowane, kiedy życie rzuca nam kłody pod nogi i niestety widać po nas zmartwienie tego, co dalej... A przecież życie bez problemów byłoby nudne i monotonne. Tak jest. Byłoby nudne, bo wszystko by nam wychodziło i już kompletnie nic nie sprawiałoby radochy, kiedy coś osiągniemy. Życie stawia przed nami przeszkody, tylko po to byśmy je pokonywali. Ważne, by się nie poddawać. Marzysz - spełniaj swoje marzenia, cierpisz - walcz z cierpieniem, szukaj sensu w nim, kochasz - kochaj dalej. Różne przykre i niemiłe niespodzianki nas dotykają... nie zawsze słusznie czy sprawiedliwie rozłożone na każdego, ale każdy ból ma swój sens. Może nie widoczny na początku, ale w końcu się ujawnia i wtedy zdajemy sobie sprawę z tego, że wszystko co nam się w życiu przytrafiło miało swój początek i koniec, prowadziło do zmian w naszym życiu. W końcu uświadamiamy sobie, że ,,nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło''. Bez wszystkich przeszkód jakie życie przed nami stawia, nasze umysły, ciała i siła woli w ogóle by się nie rozwijały. Otocz się pozytywami, wyrzuć ze swojego umysłu wszystkie negatywne myśli, które sprawiają, że nogi się uginają i zamiast być gotowa do walki, Ty upadasz. Skoncentruj się na sobie i na swoich sprawach, bo przecież doskonale wiesz, że jeśli umiesz liczyć to powinnaś liczyć tylko i wyłącznie na siebie :) nikt inny nie przeżyje za Ciebie Twojego życia i nie sprosta Twoim wyzwaniom. Jesteś kowalem własnego losu. Ćwicz swój umysł i pracuj nad nim. Nigdy się nie bój, puść lęki, bo to one trzymają Cię przed robieniem kroków do przodu ("Życie jest jak jazda na rowerze. Aby utrzymać równowagę, trzeba iść dalej." - Albert Einstein). Rozwiązywanie problemów i poszukiwanie rozwiązań pozwala na pełnię życia i zmiany na lepsze. Bo życie bez wyzwań wcale nie byłoby takie piękne :) Nikt z nas nie lubi myśleć o sobie jako o kimś, kto łatwo się poddaje. 

1. Uczymy się najwięcej, kiedy się nie poddajemy. W ten sposób kształtujemy swój charakter, a to w przyszłości procentuje. 
2. Zadaj sobie odpowiednie pytanie. Nie pytaj siebie, czemu masz to rzucić w cholerę, zapytaj siebie, czemu warto kontynuować zadanie, które zacząłeś? Poszukaj powodów, dla których warto się nie poddawać. 
3. Zacznij brać odpowiedzialność. Przestań winić okoliczności i innych za swoje niepowodzenia, zastanów się, co ty możesz zrobić, by się nie poddać. 
4. Zadawaj się ze zwycięzcami. Obracaj się wokół ludzi, którzy Cię motywują. Ucz się, obserwuj, bierz przykład. 
5. Znajdź swój system. Każdy potrzebuje innego rodzaju motywacji, jedni opracowywują indywidualny plan działania, inni lubią pracować w grupie. Niezależnie od tego, który sposób jest najlepszy dla Ciebie - ucz się na błędach. Znajdź sposób na siebie. To nie jest łatwe i w niektórych przypadkach zajmie dłużej niż samo wykonanie zadania, jednak warto. O sobie i o innych uczymy się całe życie. 
6. Miej silny kark. Upadki się zdarzają nawet tym najlepszym, a trening czyni nas mistrzami. 

 POLUB NA FEJSIE 

Już ostatni letni outfit na blożku w tym roku: 

czwartek, 21 sierpnia 2014

lato odchodzi, a ja nie odpuszczam

Lato w tym roku nas zupełnie nie rozpieściło. Oszczędzało swoje promienie słoneczne maksymalnie i nie było nam łaskawe. Szkoda, że już wielkimi krokami zbliża się do końca i chcę się z nami żegnać bo ja zupełnie nie zdążyłam naładować swoich akumulatorów. Nie wspomnę już o tym, że nie zdążyłam nacieszyć się letnimi sukieneczkami, spódniczkami czy krótkimi wygodnymi szortami. Miesiąc leci za miesiącem nieubłaganie i nie potrafimy nacieszyć się ze wszystkich przyjemności, które niosą nam ze sobą gorące, długie dni. Co najważniejsze, lato to super czas na spędzanie aktywnie czasu na świeżym powietrzu. Możemy odwiedzać podwórkowe siłownie, których jest coraz więcej, iść pobiegać, pojeździć na rowerze czy rolkach, pograć w piłkę na boisku do późnych godzin, a później zrelaksować się w parku albo na podwórku. Tak piękne dni trzeba wykorzystywać maksymalnie, trenuj i ciesz się słońcem jednocześnie. Matka Natura jest na tyle sprytna, że skały, plaże, wzgórza, szczyty, parki, oceany i wiele innych miejsc z powodzeniem zastępują siłownię i jej sprzęty. Bez względu na to jak intensywnego treningu pragniesz, otwarty teren jest w stanie Ci go zapewnić. Dzięki treningom na świeżym powietrzu nie tylko ciało jest sprawniejsze, ale także umysł. Ruch wpływa pozytywnie na kondycję psychiczną każdego człowieka. 

Kilka propozycji na aktywne spędzenie czasu na świeżym powietrzu: 
1. SKAKANKA 
Skakanie dobrze wpływa na organizm. Dzięki systematycznemu treningowi na skakance znacznie poprawisz kondycję, spalisz zbędne kilogramy, polepszysz swoją sprawność fizyczną, poprawisz krążenie i przy tym wymodelujesz sylwetkę. 30-minutowe intensywne skakanie pozwala spalić nawet 300-400 kcal. Po kilku tygodniach treningu ciało staje się lekkie i bardziej sprężyste. Systematyczne skakanie rozwija, uelastycznia i wzmacnia nogi, w szczególności łydki i stawy skokowe. Jest to jeden ze sposobów na ćwiczenie mięśni pośladków, brzucha, rąk i ramion.
2. SPACER
Banalne, co? Ale posłuchaj... podczas chodzenia dotleniasz organizm. Serce i układ oddechowy delikatnie przyspieszają pracę. Na tyle jednak subtelnie, że nie odczuwasz zmęczenia, a tętno pozwala na swobodne prowadzenie rozmowy. Spacerowanie poprawi nie tylko stan płuc i serca. Wprawi też w ruch mięśnie. Przechadzka wzmacnia szczególnie dolne partie ciała: nogi, pośladki, ale też ramiona czy brzuch. Poprawia ogólną wydolność, reguluje poziom cholesterolu we krwi. Korzystnie wpływa na strukturę kości. 
Codzienna zalecana do wytworzenia witaminy D "dawka" spaceru w naturalnym świetle dziennym to minimum pół godziny.
3. ROLKI 
Jazda na rolkach to zarówno doskonały sposób spędzania wolnego czasu, jak również forma wysiłku fizycznego. Podczas jazdy pobudzamy układ oddechowy i układ krążenia, a co ważne nie obciążamy stawów tak, jak podczas biegu. Jesteśmy w stanie także uzyskiwać znaczne prędkości - zbliżone do prędkości uzyskiwanych podczas jazdy na rowerze, a równocześnie jesteśmy w stanie dotrzeć na nich niemal wszędzie. 
4. ROWER
Podczas jazdy na rowerze poprawiamy funkcjonowanie układu oddechowego i układu krążenia, zapewniając swojemu organizmowi gruntowną wentylację. To z kolei podnosi naszą sprawność fizyczną i wydolność całego organizmu. W  efekcie rośnie nasze zadowolenie i chęć do życia. 
Rower daje nam coś jeszcze:  wysmukla łydki i napina uda, wzmacnia biodra, mięśnie grzbietu i brzucha. Sprawia, że zwiotczałe mięśnie napinają się. Podczas jazdy na rowerze pracują także mięśnie grzbietu i rąk, gimnastykuje się kręgosłup. Pedałowanie zmniejsza też ryzyko wystąpienia żylaków na nogach.
5. PAINTBALL 
To świetna zabawa w grupie na świeżym powietrzu, którą można porównać do treningu cardio. 


Przedstawiam Wam moją wczorajszą stylizacje, kiedy słoneczko jeszcze cieplutko uśmiechało się z góry, a szorty z wysokim stanem i krótki top był idealnym rozwiązaniem :) 



wtorek, 19 sierpnia 2014

motywacjo, wróć!

Chcesz zacząć prowadzić zdrowy tryb życia, zaczynasz uważać na to, co jesz, w jaki sposób jesz i o jakich porach. Zaczynasz uśmiechać się do zakurzonego roweru, który stoi w kącie w garażu. O ustalonej porze przebierasz się w dres i ćwiczysz każdą partię swojego ciała. Wszystko jest na przymus, a Ty zaciskasz zęby tylko przez kilka dni (albo nawet i mniej). Próba osiągnięcia wymarzonej sylwetki, powiększenia swojej wartości i samopoczucia poprzez zdrowe odżywianie. Krótka próba, która zawsze kończy się na kanapie z dwoma tabliczkami czekolady, wielką paką chipsów i jabłkowym piwem (w magicznej szafce czeka jeszcze snickers i bita śmietana). Poddałaś się, bo... jest to zbyt trudne, brak Ci silnej woli, nie masz odpowiedniej motywacji, wydaję Ci się, że wieki nie starczy na to, abyś osiągnęła postawiony sobie cel, dlatego wracasz do poprzednich nawyków i szukasz szczęścia w kostce pysznej czekolady, która przez chwilę łagodzi Twoje smutki. Ale pamiętaj, tędy droga Cię nie poprowadzi do prawdziwego szczęścia, satysfakcji i nie sprawi, że będziesz z siebie na maksa zadowolona i dumna. Poszukaj odpowiedniej motywacji, polub samą siebie, zmień swoje nastawienie i bądź bardziej zdeterminowana. Przypominaj sobie każdego dnia co jest dla Ciebie ważne, a cel do którego dążysz wypisz na kartce wielkimi literami i umieść w najbardziej widocznym miejscu. Dobijanie samej siebie nigdy Cię nie będzie budować. Pomyśl, co sprawi, żebyś się nie poddała. Nie załamuj się, kiedy mijają dni, a Ty nie widzisz żadnych efektów. Działaj wraz z planem, buduj samą siebie, a efekty będą lepsze niż się spodziewałaś. :) 



Arbuz zawiera dużo wody (92%) i niewielką ilość witamin i składników mineralnych, jest jednak bogaty w przeciwutleniacze, które pomagają chronić organizm przed rozwojem chorób nowotworowych. Arbuz wpływa korzystnie takąze na układ pokarmowy i polepsza przemianę materii. Poza tym składniki aktywne zawarte w arbuzie wspomagają pracę układu krążenia, wydalają z organizmu szkodliwe związki gromadzące się w mięśniach w czasie intensywnych ćwiczeń.

Maliny, garnuszek malin bez problemów pokryje przeciętne dobowe zapotrzebowanie na witaminę C (jeśli palisz papierosy lub pijesz sporo kawy, już niekoniecznie). Dostarczy też sporo witamin z grupy B (zwłaszcza B1, B2, B6 i B9, czyli kwasu foliowego). Może ich dawki w owocach nie są imponujące, ale na pewno godne uwagi, zwłaszcza, że witaminy z tej grupy troszczą się o twoje samopoczucie i funkcjonowanie układu nerwowego.
Potas, magnez, wapń i żelazo to kolejne skarby malin. Dzięki nim twoja krew będzie lepszej jakości, serce pod ochroną, nerwy na wodzy...
Nawet najsłodsze maliny nie doprowadzą cię do nadwagi, jeśli nie zasypiesz ich ogromem cukru i nie zalejesz śmietaną. Przeciętnie 100 g tych owoców zawiera 47 kcal, a zarazem ma mnóstwo błonnika (6,7 g), który najpierw cię nasyci, a potem usprawni trawienie.


Borówki wyróżniają się przede wszystkim wysoką wartością dietetyczną i dużymi zasobami ważnych składników odżywczych, co sprawia, że są cennym elementem zbilansowanej i zdrowej diety. Bogate są zwłaszcza w mikro- i makroelementy, a w szczególności w wapń fosfor i potas.